صفحه اصلی » رویدادها » رویداد های حوزه حمل و نقل و ترافيك » برگزاری نخستین جشنواره حمل و نقل و سوخت در آبان ماه….ادامه

دبیر جشنواره فرهنگی – هنری حمل و نقل و سوخت کشور از برگزاری این جشنواره برای نخستین بار در آبان ماه در سالن همایش های برج میلاد خبرداد. بهزاد تیمورپور در گفتگو با خبرنگار تین نیوز  اظهار کرد: هدف برگزاری این جشنواره استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی و هنری در جهت توسعه اهداف حمل و نقل و سوخت کشور است.

وی افزود: فراخوان مربوطه هفته بعد از عید سعید فطر اعلام خواهد شد و در حال حاضر در شورای سیاستگذاری دو پیشنهاد برای ارسال آثار  یعنی اواخر شهریور  و  15 مهر روی میز است و در هفته آخر مرداد اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر این جشنواره بیان داشت: هموطنان می توانند پس از اعلام فراخوان آثار خود را در بخش های هنرهای تجسمی، عکاسی، فیلم و فیلم کوتاه، وبلاگ نویسی، داستان و داستانک، کاریکاتور، ادبیات حمل و نقل به دبیرخانه ارسال کنند.

تیمورپور با بیان اینکه وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و بخش خصوصی همکار با ستاد از حضور حداکثری خود در جشنواره خبرداده اند، گفت: آنها برای همکاری با این جشنواره نیز اعلام آمادگی کرده‌اند. وی با اشاره به جایگاه بخش خصوصی در برگزاری جشنواره گفت: اگر بخش خصوصی مستعد و اولویت مند در کنار سیاست های دولت قرار گیرد، به ابزاری برای اجرای دقیق سیاست های مصوب تبدیل خواهد شد.

تیمورپور در پایان با توجه به فرمایشات رهبری مبنی”تعریف پیوست فرهنگی برای طرح هر موضوع در کشور” تاکید کرد: جشنواره فرهنگی – هنری حمل و نقل و سوخت باید در همان زمان راه اندازی ستاد مدیریت سوخت و حمل و نقل کشور برگزار می‌شد.

گفتنی است این جشنواره، از سال آینده نیز با همکاری وزارت امور خارجه به صورت بین المللی و مستمر برگزار خواهد شد. همچنین امسال برای اولین بار از نرم افزار بازی انیمیشن با مضمون حمل و نقلی برای کودکان در این جشنواره رونمایی خواهد شد.

  • تماس با ما

    مهندسین مشاور راهبرد تردد فردا

    تلفکس: ۰۲۱۷۷۱۳۱۳۷۸

    ساعت کاری : روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸:۳۰ الی۱۷:۳۰

    نشانی دفتر مرکزی : تهران، میدان رسالت ، ابتدای خیابان هنگام ، خیابان سهند ، پلاک ۱ ، طبقه دوم ، واحد 6

     

  • اهداف و مأموریت ها

    مأموریت شرکت:
    مأموریت ما ارائه خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های عمرانی و سایر پروژه های فنی و مهندسی است. در این راستا، افزایش توان فنی و مزیت رقابتی در خصوص پیشنهادهای شرکت برای کارفرمایان مختلف با استفاده از خدمات برتر و نوآورانه بر پایه آخرین روش ها، تئوری ها و شیوه های عملی مدنظر مدیران شرکت است.

    چشم انداز شرکت:
    چشم انداز ما تبدیل شدن به شرکت پیشرو در ارائه با کیفیت و هدفمند خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های فنی و مهندسی است.

  • RTF در یک نگاه

    مهندسین مشاور راهبرد تردد فردا فعالیت خود را بر ارائه هر چه بهتر خدمات مشاوره، طراحی و نظارت در انواع پروژه های عمرانی معطوف نموده است و با بهره گیری از مدیران و کارشناسان خبره این حوزه سعی بر آن دارد تا نقش موثری در تامین خدمات فنی و مهندسی کشور ایفا کند.